بازی های رایانه ای

اگر استرس دارید بازی کنید

به راستی که همه به دنیال آرامش در زندگی و دوری از استرس هستیم. روزهایی پراسترس، شرایط متفاوتی را برای ما ایجاد می‌کنند.

شاید بسیاری روش‌هایی برای کنترل استرس خود داشته باشند. همچنین بسیاری نیز نتوانند آن را کنترل کنند. به هر حال کنترل استرس یکی از مهم‌ترین توانای‌هایی است که نیاز به یادگیری دارد. به طور کلی روش یکسانی برای اجتناب از استرس زیاد نیست.

یکی از راه‌های فرار از استرس انجام کارهایی است که کاملاً در آن غرق شوید. و سرگرمی‌ها نیز از این دست کارها هستند.

هنگامی که نام سرگرمی به میان می‌آید اولین چیزی که به ذهن می‌رسد شاید فیلم سینمایی باشد. ولی فیلم فقط دوتا از حواس شما را درگیر میکند. یعنی شنوایی و بینایی.

ولی اگر به یک بازی رایانه‌ای نگاه کنیم چه؟

بازی‌ها علاوه بر بینایی و شنوایی از تعامل با کاربران استفاده می‌کنند. یعنی سطحی بالاتر سرگرمی‌های معمول؛ در نتیجه میتوان گفت که شما بیشتر در بازی‌ها غرق می‌شوید و تجربه عمیق‌تری را تجربه خواهید کرد.

بازی‌ها می‌توانند زمانی طولانی حواس شما از موضوع استرس‌زا پرت کنند. شخصا برای فرار از استرس، بازی میکنم. بازی‌هایی که در آن غرق شویم اولویت بالاتری دارند.

کارهایی که با دست و فعالیت‌های بدنی مرتبط هستند نیز چنین هستند. این فعالیت‌ها نیز شما را از استرس دور نگه می‌دارند؛ به دلیل کنترل شما بر روی کل فرآیند.

چیزی که سرگرمی را به سرگرمی تبدیل میکند دید هرکس به آن است. به عنوان مثال نجاری می‌تواند برای یک نفر کار و برای شخص دیگر سرگرمی باشد.

اگر سرگرمی خود را پیدا کنید و انجام آن را جدی بگیرید، ذهن شما کمتر میزبان استرس خواهد بود. استفاده از سرگرمی یکی از روش‌های مؤثر و عالی در جلوگیری از استرس و فشارهای زندگی است.

به نظر من بازی‌های رایانه ای در کنار نوشتن بهترین سرگرمی‌های جهان هستند.

چه کارهایی برای شما سرگرمی است؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *