تمرین روایت‌گری و پادکست‌های کانال

امروز در کلاس تولید محتوای شاهین کلانتری به تمرین جالبی برخورد کردیم. انجام این تمرین به این صورت هست که یک گروه دو نفره تشکیل می‌دهیم و به نوبت خاطره تعریف می‌کنیم.

ابتدا یک نفر یک خاطره تعریف می‌کند. سپس نفر دوم بر اساس خاطره‌ای که تعریف شده، یک خاطره از خودش تعریف می‌کند.

به این ترتیب به نوبت نفرات گروه برای هم خاطره تعریف می‌کنند. خاطرات نیاز نیست حتماً به هم مرتبط باشند ولی مهم است که خاطره قبلی تداعی کننده خاطره بعدی برای راوی باشد.

فکر می‌کنم که این تمرینی فوق‌العاده برای خاطره‌گویی و همچنین روایت کردن باشد. چون هر مهارتی با تمرین کردن رشد می‌کند. و مهارت روایت کردن در تولید محتوا بسیار مهم است.

حتی میتوان در گروه‌های بیشتر از دو نفر نیز این تمرین را انجام داد. تمرین خاطره‌گویی و روایت کردن. که در هر صورت باعث افزایش توانایی ما در یادآوری خاطرات می‌شود.

کتاب‌خوانی:

امروز دومین روزی است که کتاب اینفلوئنسر از بریتنی هنسی را میخوانم. نکات جذابی در آن نوشته شده است که به بهتر شدن پروفایل شبکه‌های اجتماعی کمک می‌کند. در‌واقع به ما کمک می‌کند که بهتر و موثرتر در شبکه‌های اجتماعی حضور داشته باشیم و شانس خودمان را برای بهتر دیده شدن انجام دهیم.

در آینده از این کتاب بیشتر خواهم نوشت و بیشتر خواهید خواند. پس با ما همراه باشید.

پادکست‌های کانال تلگرام:

امروز بیستمین روزی است که در کانال تلگرام نویسا محتوای روزانه تولید می‌کنم. محتوایی که بصورت پادکست ارائه می‌شود.

هر روز یک پادکست کوتاه منتشر می‌شود. پس خوشحال می‌شوم اگر به کانال ما سر بزنید و پادکست‌های روزانه ما را هم آنجا ببینید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *